Reakcia na: kvorka #13550:
Snažil som sa si nejakým spôsobom rozložiť toto linkové vedenie a intervaly do počtov spojov v jednotlivých režimoch, a udrelo mi tam do očí najmä niekoľko lokalít:Sihoť IV - 14 spojov za hodinu v špičke?!
- priemerný interval cca 4 minúty
- l. 1 po 3 spoje, l. 4 po 2 spoje, l. 6 po 2 spoje, l. 8 po 3 spoje, l. 28 po 2 spoje, l. 24 po 2 spoje v poobednej špičke, čo je šialene veľa na to, že Sihoť celá je objektívne slabšia než taký Juh.
Ešte čo sa týka linky 28, jej popularita nepozostáva z toho, že jazdí na Sihoť, ale že chodí okolo Lidla a nemocnice. Najslabším úsekom na nej je úsek Autobusová stanica - Sihoť IV a nerovnomernosťou vyťaženia sa veľmi podobá napríklad na súčasnú jedničku, ktorá chodí v jednej polovici trasy plná, v druhej pomerne prázdna.
kvorka
Ja súhlasím s tým, čo píše milan nižšie. Už v roku 2016 boli identifikované potreby nových zastávok, z ktorých pribudli len Vinohrady. Mesto úplne zlyhalo pri VHD v okolí Merkury Marketu a LIDL-i na Brnianskej, to je centrum záujmu ľudí. Môj otec ide autom do LIDL-u len preto, že ak ovraví, žiadna MHD mu tam nejde. Do Laugaricia sa naopak zveze 27, lebo kto ide na nákup, presadať nebude. Ale dopyt cestujúcich, čo generuje LIDL, Markury Market a firmy na Brnianskej (je tam napokon oproti Lildu aj notariát, lekáreň), je úplne mimo. Takže ja očakávam, že keď sa do kadejakých cyklostesiek investuje, že zriadenie zastávok v tejto lokalite konečne zabezpečí.
Z môjho pohľadu by bolo vhodné aj to, aby sa zrýchlil prepravný čas tam, kde to je možné.